محل تبلیغات شما

1. به‌جای تمرکز بر محصولات بر مشتریان تمرکز کنید.
بزرگ‌ترین تفاوت بازاریابی محتوا با سایر بازاریابی‌ها در فلسفه آن است؛ زیرا به‌جای اینکه محتوای تولیدشده بر محصولات تمرکز داشته باشد، بر مشتریان متمرکز است. مشتریان فقط به خودشان اهمیت می‌دهند؛ پس برای فروش بیشتر باید کمتر تبلیغ کنیم.

کامنت مارکتینگ چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده‌سازی کرد؟

هشت نکتۀ مهم درباره بازاریابی محتوا

راهکارهای افزایش فروش داروخانه

تمرکز ,مشتریان ,به‌جای ,محصولات ,محتوا ,بازاریابی ,بر مشتریان ,بازاریابی محتوا ,بر محصولات ,به خودشان ,خودشان اهمیت

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مدرسه پرنشاط