1. بهجای تمرکز بر محصولات بر مشتریان تمرکز کنید.
بزرگترین تفاوت بازاریابی محتوا با سایر بازاریابیها در فلسفه آن است؛ زیرا بهجای اینکه محتوای تولیدشده بر محصولات تمرکز داشته باشد، بر مشتریان متمرکز است. مشتریان فقط به خودشان اهمیت میدهند؛ پس برای فروش بیشتر باید کمتر تبلیغ کنیم.
کامنت مارکتینگ چیست و چگونه میتوان آن را پیادهسازی کرد؟
تمرکز ,مشتریان ,بهجای ,محصولات ,محتوا ,بازاریابی ,بر مشتریان ,بازاریابی محتوا ,بر محصولات ,به خودشان ,خودشان اهمیت
درباره این سایت